Termék kiválasztásának és rendelésének menete
1Hogyan tudom kiválasztani a terméket?
- A webáruházban kiválaszthatja a doboz színét és a rózsa típusát. Kattintson a termékre, megnyílik az adott termék beállítási lehetősége.
- A lenyíló menüben válassza ki doboz égő színét.
- A lenyíló menüben válassza ki a rózsa színét. (A megjelenő képen ellenőrizheti a színt)
- Adja meg a rendelt mennyiséget.
- Kattintson a "Kosárba teszem" gombra.
Megjegyzés: Az égő színe és a rózsa színe a vásárlás lezárásáig bármikor változtatható. A kosár tartalma a menüsor alján található ikonra kattintva vagy a "Rendelés / Kosár" menüpontból érhető el.
2Hogyan küldhetem el a rendelést?
KOSÁR
- A kosárra kattintva ellenőrizheti a kosárba tett termékeket. A termék törölhető és bármikor visszatérhet a webáruházba.
- Ha a termék paraméterei megfelelőek, a "Szállítási díj kiszámítása" szövegre kattintva kalkulálható a szállítási költség.
- Ha minden megfelelő, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.
PÉNZTÁR
- Adja meg a számlázási adatokat.
- Adja meg a szállítási adatokat.
- A megjegyzés rovatba jelezze különleges kéréseit, vagy a kézbesítés időpontját.
- Válassza ki a fizetés módját.
- A "megrendelés elküldése" gombra kattintva küldheti el a megrendelését.
- Miután elküldte a rendelését, mi feldolgozzuk és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
- A fizetési adatokat a képernyőn megjelenő információknál találja, de email üzenetben is elküldjük önnek.
Termékkel és rendeléssel kapcsolatos kérdések
1Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás DHL futárral történik.
Budapest területére: ingyenes
Pest megyébe: 1 000 Ft
Vidékre: 1 000 Ft
Csomagolás: celofánban, karton dobozban.
2Hogyan fizethetek?
Webshop-unkon fizethet átutalással telefonon leadott rendelés esetén banki átutalással, illetve készpénzzel a küldemény átvételekor.
3 Hogyan kell ápolnom a virág-dobozt?
Önnek semmi dolga nincs vele, csak élvezni a box által nyujtott csodálatos élményt.
4A virág/doboz úgy fog kinézni, mint a képen?
Élő virággal dolgozunk, ennek természetéből adódóan lehetetlen garantálni a pontos egyezést, de természetesen minden esetben igyekszünk a képhez a lehető leghasonlóbb kompozíciót készíteni.
5Kapok visszajelzést a kiszállítás sikerességéről?
Amennyiben kéri ,természetesen küldünk visszajelzést .
6Ha anonim szeretnék maradni, Önök titokban tartják adataimat?
Természetesen cégünk híres diszkréciójáról, az Ön engedélye nélkül SOHA semmilyen adatot nem adunk ki.
Különleges kérések
1Ha másmilyen kompozíciót szeretnék, mint amik a webshop-on találhatóak, azt is megrendelhetem online?
Igen, minden egyedi igényt igyekszünk kielégíteni. Ilyen esetben kérjük, írjon nekünk e-mailt roseintheboxluxury gmail.com vagy hívjon minket telefonon 06302828456 vagy a 06706612383 és megbeszéljük a részleteket.
2Tudnak ajándékkártyát mellékelni a virágokhoz?
Igen, a rendelés során választhat az alábbi kártyákból:
- Köszönöm, hogy vagy nekem!
- Sok szeretettel!
- Boldog évfordulót!
- Szeretlek!
- Hiányzol!
- Boldog Születésnapot!
- Boldog Évfordulót!
- Boldog Névnapot!
3Általam behozott ajándékot is kiszállítanak a virággal?
Természetesen igen, amit csak szeretne.
4Esküvőkre és rendezvényekre is rendelhetek egyedi igény szerint virág-dobozokat?
Igen, örömmel készítünk egyéni rózsa boxokat kívánság szerint. Ezek megrendeléséhez kérjünk, hívja a 06302828456 vagy a 06203888122 telefonszámokon vagy küldjön e-mailt a roseintheboxluxury@gmail.com email címre.
5Küldhetek virágot kórházba is?
Igen. Kórházba szállítás esetén kérjük, adja meg a Kórház nevét ,osztály emelet szobaszámát és mi megtudjuk Önnek, hogy a beteg fogadhat e virágot.