Termék kiválasztásának és rendelésének menete

1Hogyan tudom kiválasztani a terméket?
  • A webáruházban kiválaszthatja a doboz színét és a rózsa típusát. Kattintson a termékre, megnyílik az adott termék beállítási lehetősége.
  • A lenyíló menüben válassza ki doboz égő színét.
  • A lenyíló menüben válassza ki a rózsa színét. (A megjelenő képen ellenőrizheti a színt)
  • Adja meg a rendelt mennyiséget.
  • Kattintson a "Kosárba teszem" gombra.

Megjegyzés:
Az égő színe és a rózsa színe a vásárlás lezárásáig bármikor változtatható.
A kosár tartalma a menüsor alján található ikonra kattintva vagy a "Rendelés / Kosár" menüpontból érhető el.

2Hogyan küldhetem el a rendelést?

KOSÁR

  • A kosárra kattintva ellenőrizheti a kosárba tett termékeket. A termék törölhető és bármikor visszatérhet a webáruházba.
  • Ha a termék paraméterei megfelelőek, a "Szállítási díj kiszámítása" szövegre kattintva kalkulálható a szállítási költség.
  • Ha minden megfelelő, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

PÉNZTÁR

  • Adja meg a számlázási adatokat.
  • Adja meg a szállítási adatokat.
  • A megjegyzés rovatba jelezze különleges kéréseit, vagy a kézbesítés időpontját.
  • Válassza ki a fizetés módját.
  • A "megrendelés elküldése" gombra kattintva küldheti el a megrendelését.
  • Miután elküldte a rendelését, mi feldolgozzuk és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
  • A fizetési adatokat a képernyőn megjelenő információknál találja, de email üzenetben is elküldjük önnek.


Termékkel és rendeléssel kapcsolatos kérdések

1Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás DHL futárral történik. Budapest területére: ingyenes Pest megyébe: 1 000 Ft Vidékre: 1 000 Ft Csomagolás: celofánban, karton dobozban.
2Hogyan fizethetek?
Webshop-unkon fizethet átutalással telefonon leadott rendelés esetén banki átutalással, illetve készpénzzel a küldemény átvételekor.
3 Hogyan kell ápolnom a virág-dobozt?
Önnek semmi dolga nincs vele, csak élvezni a box által nyujtott csodálatos élményt.
4A virág/doboz úgy fog kinézni, mint a képen?
Élő virággal dolgozunk, ennek természetéből adódóan lehetetlen garantálni a pontos egyezést, de természetesen minden esetben igyekszünk a képhez a lehető leghasonlóbb kompozíciót készíteni.
5Kapok visszajelzést a kiszállítás sikerességéről?
Amennyiben kéri ,természetesen küldünk visszajelzést .
6Ha anonim szeretnék maradni, Önök titokban tartják adataimat?
Természetesen cégünk híres diszkréciójáról, az Ön engedélye nélkül SOHA semmilyen adatot nem adunk ki.


Különleges kérések

1Ha másmilyen kompozíciót szeretnék, mint amik a webshop-on találhatóak, azt is megrendelhetem online?
Igen, minden egyedi igényt igyekszünk kielégíteni. Ilyen esetben kérjük, írjon nekünk e-mailt roseintheboxluxury gmail.com vagy hívjon minket telefonon 06306859201 és megbeszéljük a részleteket.
2Tudnak ajándékkártyát mellékelni a virágokhoz?
Igen, a rendelés során választhat az alábbi kártyákból:
  • Köszönöm, hogy vagy nekem!
  • Sok szeretettel!
  • Boldog évfordulót!
  • Szeretlek!
  • Hiányzol!
  • Boldog Születésnapot!
  • Boldog Évfordulót!
  • Boldog Névnapot!
Üres kártya is kérhető amennyiben szeretne személyes üzenetet írni. Illetve angolul is kérhetőek.
3Általam behozott ajándékot is kiszállítanak a virággal?
Természetesen igen, amit csak szeretne.
4Esküvőkre és rendezvényekre is rendelhetek egyedi igény szerint virág-dobozokat?
Igen, örömmel készítünk egyéni rózsa boxokat kívánság szerint. Ezek megrendeléséhez kérjünk, hívja a 06306859201telefonszámot vagy küldjön e-mailt a roseintheboxluxury@gmail.com email címre.
5Küldhetek virágot kórházba is?
Igen. Kórházba szállítás esetén kérjük, adja meg a Kórház nevét ,osztály emelet szobaszámát és mi megtudjuk Önnek, hogy a beteg fogadhat e virágot.