ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérünk, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket mielőtt igénybe venné szolgáltatásainkat.

  1. Általános információk

1.1. A Szolgáltató adatai

A roseintheboxluxury.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:

Nádor Zsuzsa Mária ev. (8000 Székesfehérvár, Budai út 14.)

1.2. A webáruház általános bemutatása

A roseintheboxluxury.hu oldal webáruház része  virágok értékesítésével foglalkozik. A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton, a roseintheboxluxury.hu. webcímen lehetséges.

A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendelés visszaigazolásával vásárlási szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést annak száma szerint tartja nyilván. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja.
A szerződéskötés nyelve magyar.
A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

A megrendelés során megadott személyes adatokat a Szolgáltató az Adatkezelési Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli.

  1. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1 Az áru bemutatása, árak, akciós termékek

A webáruházban minden áru részletes leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek minimálisan ugyan, de eltérhetnek a képen látottaktól.
Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek.
Az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart. Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott email címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük..

2.2 Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

Rendelésfelvétel

A Vevő a kiválasztott árut a “KOSÁR” –ba rakhatja. Ezt követően mód van a vásárlás folytatásával újabb termékek kiválasztására, és a “KOSÁR”-ba helyezésére.
A megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy akár a KOSÁR tartalmát módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut helyezzen el. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vásárlói adatokat.

A megrendelés létrejöttéhez Vevőnek el kell fogadnia Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit.
 Megrendeléskor kötelező megadni a Vásárló valós nevét, címét, telefonos elérhetőségét, e-mail címét, illetve a számlázáshoz szükséges adatokat. A Szolgáltató a megrendelést követően elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés a visszaigazoló e-mail sikeres kézbesítésével jön létre.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen:

-valótlan vagy hiányos adatok megadása;

-a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja.
A regisztráció során megadott személyes adatok kezelését a Szolgáltató az Adatkezelési Nyilatkotkozatban megadott feltételek szerint kezeli.

Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.

A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.

Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.

A címzett telefonszámát mindenképpen kérjük, hogy adja meg, lehetőség szerint helyi mobil számot, ezzel megkönnyítve partnerünk munkáját!

2.3 Szállítás – virágküldés

A szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött parner cég végzi. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak.
A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

Recepcióig vállaljuk a szállítást: egészségügy intézménybe, szállodába, hotelba, nyaralóba, apartmanba, vendégházba illetve ezekhez hasonló formában működő vendéglátó egységekbe szállítás. Kérjük, ebben az esetben adja meg a szoba számát, vendégek nevét.

Szállodába, kempingbe, nyaraló faluba történő kiszállításkor, kérjük, adja meg a szoba számát, vendégek nevét. Az ilyen helyekre a szállításokat, csak a recepcióig tudjuk garantálni!

Bizonyos esetekben a szállítást nem tudjuk garantálni (pl.: vasútállomás, egyéb közlekedési helyszín), ilyen esetben azonnali tájékoztatás követően, megrendelés törlése mellett a pénzt visszautaljuk.

2.4 Szállítási díj

Az áruk szállítási költségét a termékek kosárba helyezését követően, a szállítási címre vonatkozó adatok megadásával ellenőrízheti.
A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

2.5 Kézhez vétel – virágcsokor átadása

Termék átvétele után reklamációt nem fogadunk el.

Rossz cím megadása esetén: az ezt követő szállítások díját kiszámlázzuk a megrendelőnek.

Átvettnek tekintjük a küldeményt:

  1. amennyiben az átvételi dátumot követő 2 napon belül nem veszi át a címzett.
  2. ha a kézbesítő partnerünkkel való egyeztetés folytán, más időpontot, dátumot tűznek ki a termék átadására.
  3. visszautasítás esetén (nem a Vevő elállási joga gyakorlása miatt)

2.6 Az ár

A webshopunkon megjelenített árak:

– forintban értendőek.

– törvény által előírt áfát  tartalmazzák.

– nem tartalmazzák:

  • a szállítás díját
  • az árfolyam átváltási különbözetet,
  • a megrendelő pénzintézete, bankja által felszámolásra kerülő plusz költségeket.

Az árak módosulása, a weboldalon történő megjelenéssel válik hatályossá, ez a már megrendelt termékek vételárát nem módosítja

2.7 Fizetés

Jelenleg az alábbi fizetési módot választhatja webáruházunkban:

a)

Közvetlen banki átutalás a társaság …………Banknál vezetett ……. számú bankszámlájára. A megjegyzés rovatban a rendelésszám feltüntetése szükséges. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását követően, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor. Ha az átutalást teljesítő személy neve eltér a megrendelő személyétől, a közlemény rovatban az azonosító mellett ennek feltüntetése is szükséges.
Amennyiben 7 munkanapon belül nem érkezik meg bankszámlánkra a megrendelés végösszege, a rendelés automatikusan törlésre kerül rendszerünkből. A termékek kiszállítását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

  1. b)

Utánvétellel, ebben az esetben a fizetés utólag, készpénzben a kiszállítás címén történik.

2.8 Megrendelés visszaigazolása

A Szolgáltató a megrendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés a visszaigazoló e-mail sikeres kézbesítésével jön létre. Amennyiben megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem kapsz visszaigazolást az általad megadott valós e-mail címre megrendelésed elfogadásáról vagy elutasításáról, mentesülsz az ajánlati kötelezettség alól. 
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen

valótlan vagy hiányos adatok megadása;

a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja.
 Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésed van, jelezd a ……….. címen és munkatársunk a megadott elérhetőségeid egyikén megkeres.

  1. Elállás joga

3.1 A Szolgáltató elállási joga

A készlet adatok frissítése, aktualizálása naponta történik, de ennek ellenére esetenként előfordulhat, hogy bár a rendszer felvette a rendelést, de a termék már elfogyott vagy nem beszerezhető. A Szolgáltató ilyen esetben jogosult a létrejött vásárlási szerződéstől elállni. A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron váglegesítette. Elállás esetén a Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a Vevő számlájára.

3.2 A Vevő elállási joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárat a Vevő részére.
A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén a Szolgáltató mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.

A Szolgáltató kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.

A kormányrendelet 5.§ c) pontja alapján a Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a természeténél fogva vissza nem szolgáltatható termék (pl. étrend kiegészítő) csomagolását, védőfóliáját felbontotta. Ebben az esetben a Vevő a terméket nem jogosult visszaküldeni, és Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésére.

  1. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt Szolgáltatónak az alábbi e-mail címen jelezheti: ………….
Minden egyes panaszt érdemben kivizsgálunk, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatjuk. Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.

Felügyeleti szervek:

Budapest Főváros VI. Kerület Belváros-Lipótváros Jegyzője

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség

(1052 Bp., Városház u.7., tel.:318-2681)

Budapesti Békéltető Testület

(Bp., I. Krisztina krt. 99.)

Budapesti Gazdasági Kamarák

mellett Működő Békéltető Testület

(1016 Budapest, Krisztina krt. 99., tel.: 488-2131)

  1. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve a fogyasztóvédelmi 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadók.

Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki.
A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő rendszerbe való regisztrációja megtörténik, vagy a Vevő a megrendelés során jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató által elektronikus úton továbbított visszaigazolás megtörténik.

Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került.
Az ÁSZF határozatlan időre szól.
Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Jogvita esetén a felek:

Törekednek a peren kívüli megegyezésre.

A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.

A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.

A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.

A. Rose In The Box Luxury fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az ÁSzF-t bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek módosítását jogszabály kizárja.

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

1. BEVEZETÉS

1.1. A szabályzat célja:

Az Infotv. 20. § (1) bekezdésének megfelelően: az adatok kezelésére vonatkozó alapvető szabályok meghatározása annak érdekében, hogy a természetes személyek magánszféráját az adatkezelők tiszteletben tartsák, valamint a közügyek átláthatósága a közérdekű és a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez és terjesztéséhez fűződő jog érvényesítésével megvalósuljon.

Adatvédelmi Szabályzatunk keretében tájékoztatjuk Felhasználóinkat, Ügyfeleinket, hogy a Nádor Zsuzsa Mária ev. [a továbbiakban “Szolgáltató“] részére történő adatszolgáltatásuk önkéntes, adataik kezelése személyes hozzájárulásukon alapul.

A jelen Adatvédelmi Szabályzat [a továbbiakban: “Szabályzat“] célja, hogy rögzítse az adatkezelő által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket.

Továbbá tartalmazza a Felhasználók és Ügyfelek adatainak, vizuális/audiovizuális információinak kezelésére, felhasználására, tárolására, továbbítására, törlésére vonatkozó szabályokat.

1.2. A Szolgáltató tulajdonában lévő webhely az alábbi domain néven található: roseintheboxluxury.hu

1.3. Jogszabályi háttér:

Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így jelen Szabályzatunk kialakítása az alábbi törvények szerint történt:

  • 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról [“Infotv.”];
  • 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól [“Grt.”];
  • 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről [“Eker. tv.”];
  • 2003. évi C. törvény – az elektronikus hírközlésről [“Eht.”];
  • 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről [“Ptk.”];
  • 1998. évi XIX. törvény – a büntetőeljárásról [“Be.”];

1.4. Az adatkezelők adatai, elérhetősége

Név: Nádor Zsuzsa Mária ev.

Székhely: 8000 Székesfehérvár, Budai út 14.

e-mail: …

1.5. A roseintheboxluxury.hu ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT hatálya

A hatálybalépés napja az 1.2. fejezetben meghatározott webhelyeken történő közzététel napja, azaz 2016. december 9. napja.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a jelen Szabályzat módosítására. A Szabályzat a hatálybalépés napjától vonatkozik minden Felhasználóra és Ügyfélre.

2. ÉRTELMEZŐ RENDELKEDÉSEK

A jelen Adatvédelmi Szabályzatban alkalmazott “szakkifejezések” és fogalmak az Infotv. 3. fejezete 3. § alapján kerültek definiálásra.

2.1. Felhasználók: felhasználónak minősül minden olyan természetes vagy jogi személy vagy más jogalany, akik/amelyek az 1.2. fejezetben felsorolt webhelyek egyikét legalább egy alkalommal megnyitották, böngészték vagy feliratkoztak hírlevélre, valamint a megadott telefonszámok és e-mail címek egyikén felvette a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

2.2. Ügyfelek: a Szolgáltatóval bármely vásárolt szolgáltatás vagy termék esetében, a webáruházakban vásárlás útján kötött adásvételi vagy esetlegesen más szerződés alapján szerződéses jogviszonyban lévő vásárlók.

2.3. webhely alatt egy adott domain néven található weboldalak összességét értjük [Adatvédelmi Szabályzat 1.2. fejezet];

2.4. érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy [közvetlenül vagy közvetve], azonosítható természetes személy;

2.5. személyes adat: az érintettel azaz az Ügyféllel kapcsolatba hozható adat, különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

2.6. különleges adat:

  1. a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdek-képviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,
  2. az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat;

2.7. közérdekű adat: a személyes adat fogalma alá nem eső adat, az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szerv vagy személy kezelésében lévő adat [és tevékenységére vonatkozó vagy közfeladat ellátásával összefüggésben keletkezett];

2.8. hozzájárulás: az érintett, a Felhasználó vagy Ügyfél akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat, teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő kezeléséhez;

2.9. adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre [beleértve a felhasznált eszközt] vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;

2.10. adatkezelés:  az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése.

 2.11. adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

2.12. harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;

2.13. adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződés alapján, beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is, adatok feldolgozását végzi;

2.14. adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől; feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik;

2.15. adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége [3.4. fejezet];

2.16. adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;

2.17. adatvédelmi incidens: személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint véletlen megsemmisülés és sérülés;

2.18. Hírlevél: a Szolgáltató által a Felhasználók és Ügyfelek részére meghatározott időközönként, elektronikus levélben, e-mailben kiküldött, a Szolgáltató által forgalmazott termékekről, szolgáltatásokról, blog bejegyzésekről, programokról vagy akciókról szóló tájékoztató és/vagy reklámanyagok.

2.19. EGT-állam: az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával azonos jogállást élvez;

2.20. harmadik ország: minden olyan állam, amely nem EGT-állam;

2.21. webhely alatt egy adott domain néven található weboldalak összességét értjük;

3. AZ ADATKEZELÉS ELVEI

Az adatkezelési szabályzat és az adatkezelési elvek kialakítása során az Infotv. 4. § (1) és a 20. § (1) bekezdése által meghatározott adatkezelési alapelveket vettük figyelembe.

3.1. Az adatkezelés elvei

Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.

Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát, teljességét és, ha az adatkezelés céljára tekintettel szükséges, naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.

3.2. Az adatkezelés biztonsága és az adatok tárolása

Az adatkezelésre kizárólag Szolgáltató, a munkaviszonyban álló munkavállalói és szerződéses üzleti partnerei (futárszolgálat) jogosultak [mint az adatkezelésre jogosult lehetséges adatkezelők személye].

Egyéb esetben a vállalkozási szerződésben a Szolgáltatóval szerződő felet az adatkezelés biztonsága érdekében kötelezzük a jelen Szabályzatban meghatározott rendelkezések betartására.

Jelen szabályzat keretében a Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik Ügyfelei adatainak biztonságáról, megtesz minden olyan műszaki, informatikai és szervezési intézkedést, mely szükséges azok biztonságos tárolásához, továbbá az illetéktelen hozzáférés és felhasználás megakadályozásához, valamint az adatok jogosulatlan továbbításához, módosításához, törléséhez.

Az Ügyfelek megrendelései alkalmával, bármilyen technikai eszköz útján megadott személyes adatai a Szolgáltató tulajdonát képező adatbázisába kerülnek.

3.3. Az adatkezelés jogalapja

Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása.

Az adatkezelésre csak a Felhasználók és az Ügyfelek önkéntes hozzájárulása vagy jogszabály által elrendelt kötelező adatszolgáltatás esetében kerül sor. A Szolgáltató adatot csak az Ügyfél önkéntes megadásával kezel.

A Szolgáltató az általa kezelt adatokat, [a hatóságok vagy más állami szervek részére történő kötelező adatszolgáltatástól eltekintve] harmadik személy részére kizárólag a Felhasználó vagy az Ügyfél előzetes engedélye alapján adja ki.

Kötelező adatkezelés esetén a kezelendő adatok fajtáit, az adatkezelés célját és feltételeit, az adatok megismerhetőségét, az adatkezelés időtartamát, valamint az adatkezelő személyét az adatkezelést elrendelő törvény, illetve önkormányzati rendelet határozza meg.

A Szolgáltató, Felhasználói és Ügyfelei személyes adatait közvetlen üzletszerzés céljából, illetőleg egyéb célból harmadik személy részére nem adja ki.

Hatósági adatkérések teljesítése esetében a Szolgáltató megvizsgálja, hogy az adatkérés, az adattovábbítás jogalapja és kötelezettsége valamennyi kért adat vonatkozásában jogos és megalapozott – e.

3.4. Az adatkezelés célja

Jelen Szabályzat az adatkezelés célját az Infotv. 6. § (4) bekezdése alapján határozza meg.

Az adatkezelés célja, hogy a Szolgáltató az Ügyfeleikkel szembeni fennálló, jogszabályi, vagy szerződésen alapuló kötelességeit és/vagy jogait gyakorolja. Továbbá az üzemeltetett weboldalakon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása, a Felhasználók és Ügyfelek azonosítása, egymástól való megkülönböztetése.

3.5. Az adatkezelés célhoz kötöttsége

Adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében lehet. Az Adatkezelésnek valamennyi adatkezelési esemény során meg kell felelnie e célnak. Csak olyan Adat kezelhető, amely az Adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas és csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig tarthat.

A Szolgáltató Felhasználóitól és Ügyfeleitől csak olyan adatokat kér és kezel, melyek kizárólag az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges adatok.

3.6. Az érintettek jogai és tájékoztatása

Az Infotv. 15. § alapján a Szolgáltató Ügyfeleinek kérelmére tájékoztatást nyújt, az Ügyfelek saját adata kezelésének jogalapjáról, céljáról, annak időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről, valamint az adatkezeléssel összefüggő tevékenységről, valamint az adattovábbítás céljáról, jogalapjáról és címzettjéről és az esetlegesen bekövetkező adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről.

Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás Ügyfeleinknek ingyenes, amennyiben adott Ügyfél azonos évben azonos adatkörre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az Adatkezelőhöz még nem nyújtott be. A tájékoztatás megtagadása esetén az adatkezelő írásban közli az érintettel, hogy a felvilágosítás megtagadására 2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról törvény mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről. Az elutasított kérelmekről az adatkezelő a Hatóságot évente a tárgyévet követő év január 31-éig értesíti.

A Szolgáltató Felhasználóitól és Ügyfeleitől különleges adatot nem kér és nem kezel.

Ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti.

Tájékoztatatás végett, az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező. Az érintettet az adatkezelés megkezdése előtt a  egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, arról, ha az érintett személyes adatait az adatkezelő a  2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról törvény 6. § (5) bekezdése alapján kezeli, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

4. ADATKEZELÉS ÉS ADATTOVÁBBÍTÁS

4.1. Adatkezelés

A Szolgáltató a Felhasználókról és az Ügyfelekről nem gyűjt általuk meg nem adott vagy jóvá nem hagyott adatokat.

Szolgáltató a Felhasználókról a megrendelés során megadott, alábbi adatokat kezeli: név (cégnév), cím (székhely), e-mail cím, telefonszám.

Továbbá a Szolgáltató tájékoztatja Felhasználóit és Ügyfeleit, hogy kiszolgálásuk érdekében a Felhasználók és Ügyfelek számítógépén ún. süti[ke]t [cookie] helyezhet el.

A sütiket a Felhasználó vagy Ügyfél törölheti számítógépéről, illetve beállíthatja internetböngészőjét úgy, hogy a sütik alkalmazását letiltsa.

Felhasználók és Ügyfelek tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató ún. ideiglenes vagy munkamenet [session] sütiket azaz cookie-kat és állandó vagy mentett sütiket alkalmaz.

A munkamenet [session] sütik ideiglenesek és addig tárolnak információkat, ameddig a Felhasználó vagy az Ügyfél használja a webhelyet, majd a használat befejeztével, vagy a böngésző bezárásával automatikusan törlődnek.

Az állandó cookie-k érvényességi ideje napokig, hetekig, hónapokig vagy évekig tarthat. Az érvényességi ideig a mentett sütik a felhasználó számítógépének merevlemezén tárolódnak, ugyanakkor a Felhasználó és Ügyfél eltávolíthatja azokat. A sütik tárolási ideje függ a Felhasználó és az Ügyfél internetböngésző beállításaitól is.

4.2. Az adatkezelés módja

A Szolgáltató az Ügyfelei által megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok hitelességéért kizárólag az azokat megadó személy felel.

Felhasználók és Ügyfelek tudomásul veszik, hogy az e-mail cím megadásakor felelősséget vállalnak azért, hogy adott e-mail címről kizárólag az azt megadó Ügyfél vesz igénybe szolgáltatást.

A megadott e-mail címen történt regisztrációkkal, belépésekkel és szolgáltatás igénybevételével összefüggő minden felelősség kizárólag azon Ügyfelet terheli, aki az e-mail címmel a regisztrációt végrehajtotta.

Az Ügyfél adatainak kezeléséhez való írásbeli hozzájárulását megrendeléseivel megadottnak tekintjük.

4.3. Az adatkezelés időtartama

Figyelemmel arra, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, az Ügyfél nevének és címének, illetve e-mail címének felhasználását mindaddig folyamatosnak tekintjük, amíg az Ügyfél írásban nem kéri azok törlését.

4.4. Vizuális és Audiovizuális információ kezelése

A Szolgáltató által működtetett webhelyeken [1.2. fejezet] megjelenő fotók és videók esetében is fontosnak tartjuk Ügyfeleink személyiségi jogainak védelmét. Az audiovizuális tartalom [fotók, videók] közlése kizárólag az azokon szereplő személyek beleegyezésével történik. Ügyfeleink bármikor kérhetik írásban vagy e-mailben a róluk készült audiovizuális tartalom törlését. Az így benyújtott kérelemre a beérkezéstől számított maximum 8 munkanapon belül töröljük Ügyfeleink által meghatározott fotókat és videókat vagy egyéb anyagokat.

Kiskorú személyek részvétele programokban csak egyedi esetben lehetséges, kizárólag szülői felhatalmazással és/vagy jóváhagyással.

18 év alatti kiskorú személyek fotóit, videóit nem gyűjtjük és nem közöljük le weboldalainkon!

65 EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A Szolgáltató, Felhasználói és Ügyfelei részére történő megfelelő tájékoztatásul biztosítja, hogy a hatályos Adatvédelmi Szabályzata az 1.2. fejezetben meghatározott webhelyein folyamatosan elérhető legyen.

Felhasználók és Ügyfelek tudomásul veszik és kijelentik, hogy a jelen Szabályzat rendelkezéseit és szabályait elolvasták, megértették, továbbá elfogadták és magukra nézve kötelezőnek tekintik azokat.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre az 1.3. fejezetben megjelölt jogszabályok és a hatályos magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

A Felhasználók és Ügyfelek esetleges adatkezelési panaszukkal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhatnak:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: 06 1 391 1400

Fax: 06 1 391 1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Honlap: www.naih.hu

A jelen Adatvédelmi Szabályzat kelte és hatálybalépésének napja: 2016. december 9. napja.

A roseintheboxluxury.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:

Nádor Zsuzsa Mária ev. (8000 Székesfehérvár, Budai út 14.)

Jogi nyilatkozat:

A márkanév védett, a dobozok pedig minta oltalom alatt állnak amennyiben másolni kivanja úgy jogi következményt von maga után.

Tárhelyszolgáltató:

Port Kft. Cégjegyzékszám: 08-09-000588 Adószám: 10369658-2-08